آخ دهنم آب افتاد، دلم به تاپ تاپ افتاد!

Mr. Fidilio آقای فیدیلیو
یکی از محبوب ترین و مرسوم ترین تفریحات ما ایرانیان، مقوله ی خوردن است! در خانه ی خودمان، خانه ی دیگران یا رستوران!!
بانوان ایرانی نیز درصد زیادی از عمر خود را در آشپزخانه می گذرانند تا لحظات خوشمزه ای برای اعضای خانواده و صدالبته مهمان ها بیافرینند. با این حال، رستوران رفتن هم لطف خودش را دارد؛ با خانواده، با دوستان، به شکل قبایل آپاچی، دونفره و رمانتیک! همه به وقت خودش جذاب است.
اصولا پیدا کردن یک رستوران خوب و مشتری دائمش شدن، بسیار خوب است اما بماند برای بعد از ۵۰ سالگی! قبل از باید همه ی رستوران ها و کافی شاپ ها را چرخید حتی اگر بعضی وقت ها بگویی که دیگر حتی به قیمت از دست دادن کلاه هم اینجا نخواهی آمد!
یک راه برای پیدا کردن رستوران ها، روش کور است؛ در خیابان بالا و پایین می روید، اگر از دکور و شکل و شمایل (خوانندگان همشهری بخوانند: پَک و پوز) رستوران خوشتان آمد، داخل می شوید، به همین سادگی!
راه دیگر مطالعه ی مداوم محق دات آی آر است که هرازچندگاهی از کافه نشینی و رستوران گردی می نویسد و روشی است که بیشتر از همه توصیه شده و می شود!!
اما محق دات آی آر به تازگی یک رقیب پیدا کرده؛ آن هم یک رقیب سرسخت و حرفه ای! اما از آنجا که ما این رقیب را خیلی دوسش می داریم، تنهاش نمیگذاریم! و این پست را بعد از همه ی لاطاعلاتی که به هم بافتیم به معرفی رقیب دوست داشتنیمان اختصاص می دهیم!


لیست رستوران ها و اطلاعات آنها
اطلاعات مربوط به ۴۰۷، رستوران تهران در این قسمت فهرست شده است. این اطلاعات شامل توضیح کلی فضای رستوران، مناسبت فضا (جلسه ی کاری یا رسمی، جای دج و مناسب قرارهای دونفره، جای شلوغ و باحال، شام یا نهار با خانواده، محل خاص با غذای متفاوت، یک غذای اقتصادی با دوستان، مهمان ویژه یا مهمان خارجی، جشن یا مهمانی کوچک، تجربه جدید)، منطقه، آدرس و شماره تلفن، کلاس قیمت (اقتصادی، متوسط، لوکس و بسیار لوکس)، وجود امکاناتی از قبیل رزرو تلفنی، تحویل در محل، خودپرداز، اینترنت بیسیم، موسیقی زنده، جای پارک، سالاد بار و …، ساعات کار (شبانه روزی هست یا نه)، تعداد صندلی، نوع دسر، حق سرویس، نقشه رستوران، منوی رستوران (به همراه قیمت ها) وجود دارد.
در صورتی که مهمانی دارید که آدرس رستوران را نمی داند، برگه ی راهنمای فیدیلیو که آدرس و شماره تلفن رستوران بر روی آن است را پرینت کرده، به او بدهید.
رستوران یاب
جستجوی پیشرفته این سایت می تواند در تمامی فیلدهایی که اطلاعات از لیست انتخاب شده، جستجو کند. با تعیین مواردی از رستوران که برای شما اهمیت دارد مثلا جای پارک یا وجود عابر بانک یا…، فهرستی از رستوران هایی که در شرایط شما می گنجد، در اختیارتان قرار می گیرد.
کارت هدیه
هدیه ای جالب برای دوستان رستوران برویتان است. نوعی کارت خرید با مبلغ معین برای یک رستوران معین. فعلا برای رستوران های اسفندیار ، آبان و نایب ِ سهروردی قابل تهیه است.
رستوران های شمال (مازندران)
روی یک قسمت از نقشه کلیک کنید تا فهرست رستوران های آن خطه به همراه توضیحات در اختیار شما قرار گیرد. از آنجا که معمولا رستوران های بین راه ممکن است که خیلی بد از آب درآید و اختلال دستگاه گوارش در طول سفر، فاجعه می باشد، اطلاعات این قسمت، بسیار باارزش است.
فیدیلیو برای موبایل

نرم افزار جمع و جور و کاربرپسندیست که شما را از بالا و پایین رفتن در خیابان و تصمیم بر اساس در و دیوار رستوران، نجات می دهد!
ثبت رستوران
در صورتی که رستورانی را می شناسید و در فهرست فیدیلیو نمی بینید، در فرم رستوران واردش کنید تا اطلاعات کاملش به سایت اضافه شود.
اطلاعات کافی شاپ های تهران
به زودی! کافی شاپ هایی که می شناسید را ثبت کنید. البته اگر دوست دارید تا سهمی در تکمیل اطلاعات رقیب دوست داشتنی محق دات آی آر داشته باشید.
فیدیلیو در فیس بوک
هوادار شوید!
سایت های زیر هم هستند برای رستوران یابی :
نتایج جستجوی رستوران در سایت کتاب اول
بانک اطلاعات رستوران های ایران
سامانه اطلاعات رستوران های تهران بزرگ (۱۱۸ غذا)

One Reply to “آخ دهنم آب افتاد، دلم به تاپ تاپ افتاد!”

  1. http://www.restooranyab.com/ قویترین رستوران یاب تهران برای جستجو رستوران های مورد نظر

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.