لقمه پیچ!

میگن ساندویچ اسمِ فامیل یه لرد انگلیسی قمار باز بوده که حتی برای خوردن غذا هم از پای میز قمار بلند نمیشده، به ناچار خدمتکار باوفای ایشون، لقمه هایی که مناسب خوردن پشت میز قمار باشه برای ایشون آماده می کرده، شایدم اسم خدمتکاره «ساندویچ» بوده و لرد قمار باز وقتی اسمشو صدا می کرده، معنیش این بوده که لقمه بیار!


توی ایران باستان هم لقمه های بزرگی به نام «رزم آورد» وجود داشته که مناسب رفع گرسنگی و تجدید قوا روی اسب بوده در زمان جنگ خورده می شده و البته در فرهنگ ایرونی (شایدم یزدی که معادل ایرونی اصیل میشه)، اصطلاحی به نام «قاضی» وجود داره که به هیچ قضاوتی خورده میشه!
بگذریم، اصل ماجرا هرچی بوده، انواع ساندویچ ها به جر تک و توک، نوعی غذای بی مصرف است که فقط خوشمزه است و معده را بی جهت پر می کند، انواع آت و آشغال کثیف در تهیه اون به کار میره و اصولا همش ضرره!
گفتم به جز تک و توک! یکی از این استثتا ها، لقمه پیچ پاتیل است؛ ساندویچ فروشی کوچکی توی سپهر هستش (بر سر شهرک غرب بودن یا سعادت آباد بودنش بین علما اختلافه!) که چیزی به اسم ساندویچ وجود نداره و فهرستش پر از لقمه پیچه، انصافا اسم با مسمایی یه؛ لقمه پیچ هاش چند تا لقمه بیشتر نیست!
تمام ساندویچ ها توی نون سفید و پیچیده نوی کاغذ سفید مثل اون قدیما، ارائه میشه و از سوسیس و کالباس خبری نیست. به منو توجه کنید:
–    لقمه پیچ کتلت،
–     کوکوسبزی،
–    حسرت الملوک (دل و جگر مرغ یا همون جغور بغور)،
–    شامی گیلکی،
–    کباب تابه‌ای،
–    مرغ،
–    کباب ترش،
–    مغز،
–    زبان
مخلفات هم شامل سالاد شیرازی، ماست و خیار و زیتون پروره می شود.
همشون خوشمزن و مزه ساندویچی میدن که خودتون توی خونه درست کرده باشید. شخصا ساندویچ مرغشو ترجیح میدم.
چند نکته:
–    جای چندانی (دو، سه تا میز چهار نفره) برای نشستن نداره ولی به تمام تهران دلیوری داره فقط هزینه حمل و نقل را خودتان می پردازید
–    توصیه به آقایون، از همان ابتدا و در حالت Default و در شرایطی که چندان گرسنه نیستید، حد اقل دو تا سفارش بدید به اضافه مخلفات!
آدرس:
شهرک غرب، بلوار دادمان، بلوار درختی، نبش کوچه پنجم، پلاک۲ (تقریبا روبروی مرکز خرید سپهر و چند تا مغازه مونده به شیرینی ضیافت)
تلفن:
۸۸۰۸۰۰۶۵ و ۸۸۵۷۵۱۰۴

اینم منوی پاتیل و قیمت هاش:

6 Replies to “لقمه پیچ!”

  1. لقمه‌پیچ زبان رو امتحان کردید؟ باید خوب باشه.
    قیمتاش زیاده. معلومه که توی سعادت‌آباده!

  2. متاسفانه خیلی زبون دوست ندارم، مغز هم که مطلقا نمی خورم ولی بقیه رو امتحان کردم و همه رو پیشنهاد می کنم حتی حسرت الملوک

  3. راستش رو بگو برای تبلیغش چقدر گرفتی؟

  4. کارشون حرف نداره واقعا عالییییییییییییییییییه !!!!!! واسه یه بارم که شده حتما امتحان کنین !! نری ضرر کردی!!!!!!!!

  5. تعطیل شد..رفت 🙁

  6. خیلی حیف شد
    دوستش داشتم

دیدگاهتان را بنویسید

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.